عشقه توست دیگر...

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

عشقه توست دیگر...

 


نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت22:37---10 بهمن 1393

آره ولش کن... مهم نیست... اینم اضافه میکنم به تموم چیزایی که برام توضیحشون ندادی ولی فهمیدن اینکه سفید نیستی و طرف مقابل نمیپسندتت اصلا سخت نیست... D; ...البته خیلیم دلت بخات...هه هه... به هر حال امیدوارم موفق باشی و مثل این روزای من سرما نخوری... این وســط یکی هم نداریم که براش اشوه خرکی بیایم
پاسخ:ch rabti dare?...asan manzuram in nabud.... ag y zamani omri bud barat mgam faghat inke inghad nagu tuk delnabaste budi barat sakht nis...badam hala man k sefidam kojaru gereftam?!......omidvaram zud khub shi
پاسخ: واه واه، اعتماد به سقف... اصلا اشتباه می کردم که می گفتم جنابعالی خشکلی ... خوب همین ناشی بازیهارو در آوردم و هر چی چشـــــام دیدو به زبون آوردم که از دست خودمم پریــدی دیگه... به نظر من اصلا به دختر نباید گفت چنینونو چنانی، والاااااااااااااااا... جنبه که ندارین


پاسخ:toham khushkelii


حسین
ساعت20:56---8 بهمن 1393

خوش به حال دخترا که گریه ای میکننو همه چی یادشون میره...البته تنها دلخوشیم اینه که این وسط تو یکی دلی نبستی که برا رها کردنش اذیت بشی وگرنه مصیبت دوچندان میشد... ولی یه پسر، کفشهاش پاره میشه بس که خیابونای شلوغ رو زیر قدماش لـــه میکنه، ولی بازم می بینه که نقش تو از نقاشی روح زخم دیده اش حتــــی کمرنگ هم نشده... آخه نقش بعضی آدما چه بخان و چه نخان ماندگار میمونه...فقط نامرد یادت بمونه مواظب باشی، که کس دیگه ای رو مثل من به تلــه ی قلبش نندازی ... نامرد دیوونه
پاسخ:khube hosein...hamonjuri k mikham fekmikoni...vali y chizaii has k 2 sal ham bara fahmidanesh kame...k aghel tarin psare doniam nmfahme.......FLN.;D

پاسخ:شد یه بار حرفتو روشن بزنی...


پاسخ:chizi nabud ...nashnide begir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 بهمن 1393برچسب:, ] [ 5:19 بعد از ظهر ] [ H&f ] [ ]